image003.jpg

Pristatymo tipas

Nurodytu adresu Pickup siuntų taškas Paštomatas

nemokamai

Pristatymo kaina LT 

iki 2 kg - € 2,99
  iki 10 kg - € 3,99
   iki 20 kg - € 4,99
   iki 30 kg - € 9,99
    iki 50 kg - € 14,99
    iki 75 kg - € 19,99
        nuo 75 kg - € 29,99

2,99 €

2,99 €

Pristatymo kaina į Kuršių Neriją

+35 €

Neteikiama

Neteikiama

Siuntos saugojimo terminas

Neteikiama

5 dienos

7 dienos

Paštomatų/Pickup žemėlapiai

-

Kaip klientas bus informuotas apie ketinamą pristatyti prekę?

Kurjerio skambučiu

SMS žinute, kai prekė bus paštomate

SMS žinute, kai prekė bus paštomate

Prekės paruošimo ir pristatymo terminai?

Dauguma prekių išsiunčiama užsakymo dieną ir pasiekia jus per 1-3 d.d.

Prekių, kurių sandėlyje šiuo metu nėra, gali tekti palaukti 3-8 d.d.

Retos ir/ar išskirtinės prekės pristatomos atskiru susitarimu.

Kokiu dienos metu bus pristatyta prekė?

Siuntos pristatomos nuo 7.30 iki 17.30 – tačiau visais atvejais kurjeris derinasi gavėjui patogų pristatymo laiką.

Ką daryti tuo atveju, jeigu klientas praleido kurjerio skambutį?

Kurjeris bandys susisiekti su jumis dar du kartus, tačiau jūs visada galite perskambinti kurjeriui patys.

Kas gali atsiimti pristatomą prekę?

Geriausia, jog prekę priimtų pats užsakovas, tačiau kurjeriai prekes pristato ir palieka nurodytu adresu. Jūs visada galite informuoti kurjerį dėl siuntą priimančio asmens pasikeitimo. Pristatant į terminalą atsiimti gali tik gavėjas, kuris gauna SMS su atsiėmimo kodais.

Ką reikia pateikti kurjeriui, norint atsiimti siuntą?

Būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Ką daryti, jeigu prekė nepristatyta numatytu laiku?

Patikrinkite prekės pristatymo būseną savo paskyroje pagal užsakymo numerį. Jei prekė perduota kurjeriui, susisiekti su kurjerių tarnyba:

Omniva – info@omniva.lt  arba 8 700 55077;

DPD – kas@dpd.lt  arba 8 521 06777;

Kitu atveju susisiekite su mumis: info@priekabucentras.lt arba 860 2255 02

Ką daryti, jeigu gavau nepilną užsakymą?

Susisiekite: info@priekabucentras.lt arba 860 2255 02

Būtina nurodyti užsakymo numerį, bei trūkstamų prekių kodus.

Ką daryti, jeigu siunta pristatyta apgadinta / sudaužyta / pažeista?

Vežėjai pristato pakuotes, ne jų turinį. Todėl klientas privalo įsitikinti, kad gauna sveiką pakuotę. Jei pakuotė atrodo pažeista, tokios pakuotės galite nepriimti. Jei nusprendėte pažeistą pakuotę priimti, kurjeris privalo pažymėti, jog pakuotė pristatyta pažeista. Tokiu atveju, jei atidarę pakuotę rasite sugadintą turinį, praneškite kurjerių tarnybai arba mums klientų aptarnavimo skyriui info@priekabucentras.lt arba 860 2255 02 ir turinys bus pakeistas.

Kur galima peržiūrėti siuntos būseną?

DPD – https://www.dpd.com/lt_privatiems

Omniva https://www.omniva.lt/lit

Ar pristatote prekes į užsienį?

Kol kas dar ne, tačiau atskirai suderinus pristatymo sąlygas, galime pristatyti. Parašykite info@priekabucentras.lt arba 860 2255 02.

Ar galima pasirinkti arba keisti pristatymo dieną?

Pristatymo dieną prašome derinti prieš užsakymo pristatymą.

Kaip vyksta pristatymas, kai pirkėjas ir užsakymo gavėjas yra skirtingi asmenys?

Užsakovas ir gavėjas gali skirtis. Darant užsakymą nurodykite gavėjo duomenis ir adresą, kuriuo siunta turi būti pristatyta. Jei užsakymo gavėją norite keisti po užsakymo apmokėjimo, prašome parašyti el. paštu: info@priekabucentras.lt arba 860 2255 02 arba prisijungti prie priekabucentras.lt jūsų asmeninės paskyros ir pakoreguoti užsakymą.

Kokiais kontaktais kreiptis, norint gauti daugiau informacijos apie pristatymą?

Susisiekite: info@priekabucentras.lt arba 860 2255 02